vrijdag 12 maart 2010

The Sifter. van L.A. Wiliams

Nou, ik heb net een rij af met 10.680 kruisjes. Het was SAAI !!!!! 3799, 310 en 500 .... kun je het je voorstellen??? ik verloor bijna mijn verstand.... Ik kan bijna niet de moed vindenom door te gaan. Het zijn nog 5640 steken voor een afwerking van dit project ......... Ik denk dat ik een vakantie nodig heb... En we gaan naar Frankrijk .... Naar Duinkerken en Amiens, om wat geschiedenis van de regio op te sniffen. In eerste instantie wilden we op de motor, maar ik denk dat het een beetje te koud nog is om lekker te toeren. O goed .... in de zomer gaan we naar Oostenrijk dan heb ik veel tijd om daar lekker te rijden......

Well I just finished a row of 10.680 stitches. It was BORING !!!!! 3799, 310 and 500.... can you imagen it ..... please I almost lost my mind........ I can not find the curage to go on. It are 5640 stitches before a finish of this project......... I think I need a vacation... And we are going to France somewere next week. To Dunkerque and Amiens, to snif a lot of history of the region. At first we want to go on the Bike ( as I am a bikergirl) but I think it is a lillte bit to cold for this yet. O well.... in the summer we are going to Austria then I have a lot of time to bike around ........

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Misschien is het soms wel saai ,maar het is in ieder geval wel heel moi geworden , nog even doorbijten en ... klaar !!
Fijne vakantie , geniet er van !!!

Elisa zei

Soms is het saai het borduren, maar het effect wat je krijg als je het af hebt is zo mooi.

ik vind hem prachtig worden