zondag 28 maart 2010

The Sifter Finished

Het is zover. Ik heb de Sifter af. Ik ga komend week naar de lijstenmaker. En laat hem inlijsten. Dan laat ik uiteraard zien hoe hij geworden is. Nu ga ik verder aan de madonna. Deze wil ik ook dit jaar afmaken. Het is wel weer een heerlijk gevoel om een HEAD af te hebben. Op naar de volgende.
I've got the Sifter finished. I'm going next week to the framer. And let him frame it. Then I let you see how he has become. Now I go further with the madonna. This year I would like to finish it. It is wonderfull feeling to have a HEAD finished again. On to the next.

6 opmerkingen:

Elisa zei

wow hij is echt mooi geworden, je kan er straks echt tevrede naar kijken als die is ingelijst. prachtig

Yvonne zei

Amazing!!!!!!! I am speechless. The finished Sifter is really gorgeous, Astrid.

Miriam zei

Schitterend (en ook een beetje griezelig)

Groetjes
Miriam

Sjoukje zei

Hij is mooi, maar ook een beetje eng! Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dit ging borduren? En wat is een sifter, eigenlijk?

dianemi zei

Absolutely stunning Astrid. Congratulations on another beautiful HAED finish!!

Ingrid zei

Wow een Haed af..... GEFELICITEERD !!! Hij is heel mooi geworden en ja.... misschien een beetje griezelig maar toch een verbluffend mooi resultaat .