zondag 7 maart 2010

ChristalOfEnchantment J.Wall

Mijn vader is Speedy Gonzales. Tjonge wat gaat hij snel. Inmiddels weer een rij pagina's af. Ik vind hem verschrikkelijk mooi. De vele kleuren en het ontwerp. Het kristal is nu helemaal af en op het plaatje kon je niet zien dat het vissen waren aan de linkse kant. Maar nu het af is wel. En de kolibri's en de kamperfoeli om haar arm zijn al even mooi.

My father is Speedy Gonzales. Wow what is he fast. Meanwhile another row pages is finished. I think it's beautiful. The many colors of the pattern and the design. The crystal is now completely finished and now you could see that it are fish on the left side. And the hummingbirds and the honeysuckle on her arm are equally beautiful.




6 opmerkingen:

Elisa zei

Wouw hij word inderdaad heel erg mooi :D

Carolyn NC zei

Good grief - speedy isn't even the word - wonderful and so beautiful!

Jan zei

Wow! That is fast and just so beautiful. He does great work.

Lonneke zei

O wauw! Ongelofelijk mooi! Ik ben niet zo'n enorme fan van Wall, maar dit ziet er echt fantastisch uit.
Petje af.

Yvonne zei

OMG! He is a turbo stitcher!! Beautiful beautiful!!!

Ingrid zei

Ik vind deze toch wel helemaal top hoor ..... net als ..... je vader trouwens!! WOW !!! Om zo iets te kunnen en aan dat tempo ...Chapeau !! Ik zag wel dat het een mooie was maar dat hij zo waanzinnig mooi zou worden .....!! SCHITTEREND !!!