zaterdag 20 februari 2010

The Sifter and wedding preparations

De staart van The Sifter is bijna helemaal af. Erg veel zwart en groen (500) ik heb er al heel wat trengetjes DMC doorheen gejaagd. Nog drie halve saaie bladzijden bovenelkaar en dan is hij klaar. Ik ben even aan wat vrolijkers bezig. Ik wil graag aan Medusa beginnen van L.A.Williams of The Rose van J.C Christensen. Eerst maar even deze afmaken want eigenlijk houd ik niet van half werk.
Gisteren belde de kledingwinkel dat de costuums binnen zijn gekomen voor de bruidegom en zijn vader. Daar gaan we zo eens even naar toe om te passen. Ik ben heel benieuwd. Het is nog maar 61 dagen tot de grote dag. Je zal zien het is allemaal zo voorbij. Maar dan genieten we nog wat na met de foto's.

The tail of the The Sifter is almost completely finished. A lot of black and green (500) I've had many treads DMC into this. Three half boring pages to go and then it is finished. I'm just busy with more cheerful stuf. I would like to start the Medusa of L.A Williams or The Rose of JC Christensen. But even this one first finishing because I really do not like half work.
Yesterday called the dresshop the costumes are ready for the groom and his father. Here we go to fit. I am very curious. It is only 61 days until the big day. You'll see it's so over. But after that we enjoy with the photos.

3 opmerkingen:

Elisa zei

Ik blijf het een mooi apart borduurwerk vinden,

Ingrid zei

Hij is inderdaad een heel bijzonder werk , nog even op de tanden bijten en hij is klaar !!

stitchinfiend zei

Doesn't look like you have much left to do. I bet it feels wonderful to be nearly finished.