woensdag 13 januari 2010

Schaatsen/ Skate

Eindelijk even tijd om een update te doen. De feestdagen en dan alles opruimen. Mijn werk en toch wat borduren. Ondertussen heeft het in heel nederland veel gesneeuwd en gevroren. Dat betekend niet dat al het water dik genoeg is om te schaatsen. En ook door de sneeuw van slechte kwaliteit. Toch bij Ivan en Sanne een plekje gevonden waar we konden schaatsen. Ik heb zeker 10 jaar niet geschaatst en mijn eerste minuten waren wat onzeker. Sanne bood me haar hand aan om vast te houden. Heel lief van haar. Komend weekend maak ik een foto van de Madonna. Ik heb er door de drukke dagen niet genoeg aan kunnen doen naar mijn zin.

Finally some time to do an update. The holidays and then clean everything. My work and yet some stitchingtime. Meanwhile in the Netherlands there is falling much snow and its freezing. That does not mean that all the water is thick enough to skate. And through the snow of poor quality. Yet, Ivan and Sanne found a place where we could skate. I have certainly not for 10 years do some ice skating, and my first minutes were a bit unsure. Sanne offered me her hand to hold. Very sweet of her. This weekend I make a picture of the Madonna. Because of the busy days I did not do enough to make a picture yet.

1 opmerking:

Carolyn NC zei

Great picture! I'd be flat on the ice if I tried it!