zondag 27 december 2009

Old en New

In de afgelopen week heb ik het nog redelijk voor elkaar gekregen. Om de pagina af te krijgen en ook nog de andere te beginnen. Ik had het niet gedacht. De jurk is wel erg rood. Maar het hoort er nu eenmaal bij. Ik hoop toch nog het gele gedeelte volgende week af te krijgen. Maar onze jongste zoon gaat het huis uit en we zullen hem wel veel helpen. Helemaal niet erg. En dan oud en nieuw vieren. En dan zit alles er weer op en gaan we aan een druk jaar beginnen. In Januari Ger zijn ouders 60 jaar getrouwd. In April gaat Ivan trouwen. En wat de rest van het jaar ons nog komt brengen zal een verrassing blijven.
In the past week, I still quite manage it. To get to the end of the page and also begin the other. I did not tought I could. The dress is very red. But it's part of the chart. I still hope to get at the yellow area next week. But our youngest son (Yuri) is going out of the house and we will help him much. Never mind. And then celebrate old and new. And then everything is there again and will get a busy year started. In January Ger parents are married 60 years.(party) Ivan (oldest son)will marry in April. As for the rest of the year, will remain a surprise.



6 opmerkingen:

MarchAnn58 zei

Wow it is looking great. Your stitching is very beautiful.

Miriam zei

Wat maak je toch een mooie werken zeg. Ik ben benieuwd welke er in 2010 aan bod komen gaan.

Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en creatieviteit toe in 2010.

Groetjes
Miriam

Carolyn NC zei

So pretty - Happy New Year to you!

Elisa zei

Hey

Hij word echt mooi zeg, moet een heel werk zijn. Zal wel een druk iets worden, je zoon uit huis en dan helpen.

Als nog een gelukkig 2010

crealili zei

Wat een leuke blog heb jij!
Dit borduurwerk vind ik ook prachtig! Heb je het patroon zelf gemaakt of gekocht?
Mijn borduurwerken :
http://picasaweb.google.nl/stippenenruiten

Astrid zei

Liliane. Ik koop de patronen bij Heaven and Earth designs. Kijk ook op http://ourfriendshaedsal.blogspot.com/ daar komen de dames samen die met deze patronen bezig zijn.Heb jij ook een blog ???