woensdag 9 december 2009

Madonna

Na een week van weer uitzoeken hoe het ook al weer zat met deze kleuren, toch wat kunnen doen. Haar jurk/ jas is wel heel erg rood. We zullen zien hoe het er uit gaat zien verder. Het is wel een vrolijk geheel zo. Ik denk dat ik met de kerst deze bladzijde wel af heb.
Ivan en Sanne zijn toch wel een beetje aan het stressen voor hun aanstaande huwelijk. Er moet ineens heel wat geregeld worden waar ze nog niet zo bij stilgestaan hadden. Wel heel leuk.
Ger en ik zijn nog naar de film geweest in Rotterdam. A Christmas Carol. In 3D.
Dus dan zit je heel de film met een dikke bril op je neus. Het was een hele leuke film.
Jim carrey speelt de hoofdrol, scrooge.

After one week of surging out the colors I manige to do something. Her dress / coat is very red. We'll see how it will look further. I think I finish this page on Christmas.
Sanne and Ivan are getting a little bit stress for their upcoming wedding. There is suddenly a lot to do. The happy couple :))
Ger and I have been to the cinema in Rotterdam. A Christmas Carol. In 3D. So then you're are the entire movie with glasses on your nose. It was a very nice movie. Jim Carrey plays the lead role, Scrooge.




3 opmerkingen:

Minie zei

Hoi Astrid,
Ik volg je blog regelmatig en ik zie dat jij een fanatiek HAED-borduurster bent. Nu ben ik zelf eergisteren aan de The Zodiac begonnen (zal je niet onbekend in de oren klinken) maar dat is wel even andere koek dan wat ik normaal borduur. Ik ben niet gewend om van die volledig vol geborduurde werken te maken en ik zit een beetje te prutsen met wat nou een handige aanpak is. Is het nou het handigst om per vakje van 10x10 te borduren, of helemaal per pagina, of eerst alle steken van een kleur in een bepaald gebied? Als jij tips hebt, dan hoor ik ze graag!! Je mag me ook mailen op manjavannieuwkerk@gmail.com.

Bedankt en groetjes
Manja

Chiloe zei

You're not going to believe it but when I read Madonna, I thought about hte singer ! LOL

Your stitching looks amazing !!!

Ingrid zei

WOW Astrid wat ga je vlug , je werk is ook fantastisch mooi en die madonna ..... schitterend !