dinsdag 1 december 2009

Madonna J.C Christensen

Na de donkere Sifter is het nu de taak van de Madonna om de decembermaand op te vrolijken met lichte kleuren en haar vrome gezicht. Ik ben van plan om deze maand in ieder geval deze rechterkant van haar af te maken. Na al dat zwart is het wel even wennen hoor al dat geel. Het doet bijna zeer aan mijn ogen. Ook buiten is het even opgeklaard. Het zonnetje kwam vanmiddag lekker door. welliswaar maar even, maar toch.

After the dark Sifter, is it now the responsibility of the Madonna, to cheer up December with bright colors and her pious face. I am planning this month to do at least the right side of her. After all that black, is getting used to all that yellow. It is very painfull to my eyes. Outside is also cleared. In the afternoon sun came through. Only just for a minut, but still.

3 opmerkingen:

Carolyn NC zei

Lovely!

Jan zei

I love this piece. Can't wait to see more.

Ingrid zei

Dit is ook een hele mooie Astrid en goed dat je weer aan de slag bent zo vergeet je effe je verdriet ! Ik kijk graag naar je blog ,je hebt al zo'n mooie werken afgewerkt ! Soms vraag ik me af hoeveel uur per dag je wel borduurt!Prachtige HAEDS heb je al op je repertoire staan , moooooi zelfs Merlin staat er tussen en dat is toch eentje met veel confetty steekjes !
Knap werk meis !!!