maandag 21 december 2009

Kerstsok / Santa Boot

Ik had vorig jaar al een kerstsok af maar nu pas in elkaar gezet. Het is veel werk om ze te maken. Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij de tijd had om er ook een te maken. Gelukkig had hij dat wel. De blauwe heeft hij voor mijn man gemaakt. Ik ben er heel blij mee. Ze hangen nu te pronken aan de haard.
I had a Santa Boot off last year, but only now put together. It is much work to create them. I asked my father if he had time to make one also. Fortunately he did. The blue he has made for my husband. I am very happy. They are now showing off the fireplace.



7 opmerkingen:

Wendy zei

Oooh die zijn mooi! Zelf heb ik er ook al 3 gemaakt en moet er nog eentje maken voor mezelf. Ze zijn gewoon prachtig, en ik vind die bovenste wel heel mooi.

Mich zei

Heel mooi zijn ze geworden. Ik ben een tijdje geleden ook aan één begonnen, en inderdaad, het is meer werk, dan men op het eerste zicht verwacht. De mijne zal dus maar af zijn in 2010 ;-))

Miriam zei

Heel mooi. Ik ben ook van plan van die mooie kerstsokken te borduren voor ieder van ons (3 stuks in totaal) maar het is er nog niet van gekomen.

Groetjes
Miriam

Amarins zei

Deze zijn echt prachtig mooi, super zulke sokken!
Groetjes,
Amarins

Carolyn NC zei

They're beautiful! Hope you have a wonderful Christmas!

Sjoukje zei

Fijne kerst, allereerst!
Ook ik heb nog een paar patronen liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen. Ik vind ze erg mooi! (En wat handig, zo'n vader, ik bewonder zijn snelheid van borduren erg!(En ben ook wel een beetje jaloers daarop))

Ingrid zei

ooohhh wat een prachtige kerstsokken , ben hier ook gek op maar heb er noh nooit eentje gemaakt , zal er volgend jaar toch eens werk van maken !