maandag 30 november 2009

The Sifter van Dante

Ik kon mezelf er niet toezetten om aan iets anders verder te gaan en ik ben maar met de Sifter verder gegaan. Het is een makkelijk werk met grote stukken van dezelfde kleur. Ik ben nu op de helft zo ongeveer.Maar nu het December is, heb ik hem weggelegd en ben met de Madonna van Christensen verder gegaan. Morgen met daglicht maak ik daar ook even een foto van.

I myself could not thinks to do something else then continuing with Sifter. It is an easy one with large pieces of the same color. Now I am almost half way. Since it is December now I have put away the Sifter and restarted with the Madonna of Christensen. Tomorrow when it is daylight I will make a picture of it.

1 opmerking:

Yvonne zei

This is so gorgeous, Astrid. I am a bit disappointed that it will be put away until next year. Well, at least I have Madonna of Christensen to look forward to, as it is a gorgeous piece too :=))