zondag 25 oktober 2009

Sifter

Ik geloof dat ik in een behoorlijke donkere periode zit... Ik kan deze niet loslaten om aan een andere verder te gaan. Hij word ook erg mooi. Ik had het niet verwacht, omdat er erg weinig kleurvariatie is. Zijn plaatsje aan de muur waar hij moet komen te hangen is al opgezocht.
Samen met mijn schoondochter Sanne hebben we een nieuw patroon uitgezocht om een kerstsok te gaan borduren. Eigenlijk is me dat veel te vrolijk. Maar ja als zij er aan begint zal ik toch ook moeten. Ik kan niet achterblijven. Het is wel een leuk gezicht hoor een kerstsok aan de (nep)openhaard. Vorig jaar heb ik er ook een gemaakt. die moet ik nog in elkaar zetten. het is dan ook nog geen kerstmis.

I believe I am in a very dark time. I can not let this one go to stitch at the Astronomer. Its very beautiful. I didnt expect it because there is not much variation in colors. (black and less black) His pleace at the wall is already made.
Together with my dil we made a choice for a christmas stokking. To much happy colors for me. But if she is started I have to start it also. It is good looking at my (fake)fireplace. Last year I made one to. So for the next 7 years, for each member of the family I make a stocking. And mabey ther will be a grandchild between, so I know what to do in december.

Geen opmerkingen: