vrijdag 2 oktober 2009

Astronomer

Ik ben deze week met twee stukken bezig geweest. Het Mysterie project en de Astronomer. Van de Astronomer laat ik even wat zien. Het is niet zo'n grote pagina. Maar hij is op een paar steken na af. Je kan wel heel veel details zien. Ik vind het dan ook inspirerend om aan te werken.

This week I spent time at two pieces. The mystery project and the Astronomer. Of the Astronomer I show you the picture. It is not a large page. But it is a few stitches away, done. You can see very much detail. I find it inspiring to work at.

3 opmerkingen:

Wendy zei

dat ziet er al goed uit !

Carolyn NC zei

Looks great!

Lonneke zei

Hej buddy! Dankjewel dat je mijn buddy wilt zijn! We hebben inderdaad veel gemeen, goeie match.
The Astronomer ziet er nu al geweldig uit. Ik vind het een fantastisch patroon en ben benieuwd hoe hij gaat worden!