zondag 20 september 2009

Me and my Bike

Ik heb huishoudgeld achterover gedrukt (grapje) en heb mezelf op een motorfiets getrakteerd. Onze jongste zoon kondigde aan dat hij weer ging rijden. En dan gaat het familie bloed toch echt wel wat harder stromen. Het stond allemaal op een laag pitje. Maar toen kreeg ik ook wel weer de kriebels. Ik had mijn gele Yamaha aan onze oudste zoon verkocht vier jaar geleden. En nu heb ik weer een Yamaha 600 Diversion terug. Een rode kleur ditmaal. Een lekkere toerfiets. Ik zal er heel wat op rijden.....

I pressed housekeeping money back (joke) and I treated myself with a motorcycle. Our youngest son announced he was going to drive a bike again. And then in the family the blood flows harder. It was all slow going..... But then again I have the feling back again. I had my yellow Yamaha sold to our eldest son four years ago. And now I have a Yamaha Diversion 600 back. A red color this time. A good touring bike. I will ride many miles on it.........



Op de eerste foto Ger, Astrid, Sanne (schoondocher) en Ivan (Oudste zoon)

On the first is hub Ger, me, Sanne (dil) en Ivan (eldest son)

second ME and Falco the dog.... Always happy when we are home again...



Tweede IKKE !! en Falco altijd bij dat we er weer zijn.

6 opmerkingen:

Yvonne zei

You look so cool in that red bike! I love red and always admire women who can ride such cool bikes. I can't even cycle!

MarchAnn58 zei

Wow great bike. Never got myself up to buying one even though I have always wanted one.
Like the outfit it works for you.

Jan zei

Holy Cow Woman! That is one sharp looking bike and rider! Just be careful riding around on that beauty.

Carolyn NC zei

What fun! My DH has a Harley Davidson and we love to go riding, too. But how neat that you each ride your own and all go together!

Sabine S. zei

WOW! Great bike! I can imagine the feeling of freedom zooming down the highway or down a beautiful back road on a nice sunny day! Have fun!!!!!!
Sabine

petra zei

Hoi Astrid,

Ik wil je een compliment geven voor je mooie HEAD'S het lijken wel schilderijen. Ik heb net de Gothic Rose gekocht, nu ik dit zie kan ik niet wachten om te beginnen.

warme groet,

Petra