woensdag 9 september 2009

MC Escher framed/ingelijst

Mijn vader had deze stukken drie weken geleden af. Ik heb ze gelijk weggebracht en ze waren vandaag klaar. Heel mooi geworden !!!!! Ze hangen nu nog in de kamer maar hun vaste plaats wordt naast de trap. Nu kan ik er even meer naar kijken.
MC Escher heeft zoveel mooie stukken gemaakt dat het heel moeilijk kiezen is hoor. ik wilde deze keer eens niet zulke grote maar een redelijk formaat.


My father finished these project of Escher. Ik brought them to the store to be framed. Today they were ready. Beautiful done !!! They are hanging for a few months in the livingroom. they are coming next to the stairs. The first is Snakenot, Still life at street and Castrovalva.

5 opmerkingen:

Miriam zei

Oh, WOW. Wat is dat mooi geworden zeg.

Groetjes
Miriam

Carolyn NC zei

Wow - what talent!

Amarins zei

Die zijn echt gaaf zeg, prachtig!
Groeten,
Amarins

Wendy zei

schitterend, echt werken om trots op te zijn !

MarchAnn58 zei

He did a wonderful job. I love Escher but I don't think I could do the same colors over and over.
Also thank you for including the English in your blog. Sadly I only read and speak english so this is a great help.