zaterdag 8 augustus 2009

Firefly

Het was heel de week erg warm en benauwd. Ik heb alleen in de avonden wat gedaan. Maar er is weer een pagina af. Nog drie te gaan. Maar dat gaat in augustus wel lukken denk ik. Zo de onderkant is niet zo inspirerend en ik moet me er wel toe zetten om wat te doen. Ik ben ook in een goed boek begonnen. Millennium van Stieg Larsson. Ik kan het bijna niet loslaten. Heel spannend. Wat ik niet wist dat er deze maand de film van uit komt. Die moet ik dus echt gaan zien.

The whole week was very hot and stuffy. I've only done some in the evenings. But there is another page finished. Three pages to go. But it will get done in August I think. The bottom is not so inspiring, and I had to set myself at the table to work. I am also starting at a good book. Stieg Larsson, Millennium. I can hardly let go. Very exciting. What I did not know that this month the movie comes out. That I should really go see.

5 opmerkingen:

Carolyn NC zei

Lovely work!

Chiloe zei

YOIu're almost done (so to speak for a HAED !!! lol)

Ingrid zei

Astrid , ze is zoooo mooi , valt heel anders uit dan ik eerst dacht !!! De kleuren zijn bedwelmend mooi zeg ! Prachtig werk !

Elisabeth zei

Hoi, het is prachtig werk zeg. Ik volgde je al een tijdje op de andere site, niet weten van deze leuke blog. Dus nu kom ik je hier ook volgen. Het word prachtig.

dianemi zei

Absolutely stunning Astrid.