zondag 30 augustus 2009

finish Firefly

Van 8 naar 30 augustus is echt wel een hele tijd geleden. foei...... Maar ja, warm weer, en weer eens niet lekker geweest en mijn schoonmoeder in het ziekenhuis heel onverwacht maakt de updates trager dan gepland. Ik heb de Firefly wel afgekregen. dat kwam ook wel doordat er op het laatst veel dezelfde kleur was. Dat steekt wel lekker snel door. Niet erg interresant, maar ach, hij was toch al bijna af. Ik ga verder met de Madonna van Christensen. Daar wilde ik graag mee verder. Ik moet in ieder geval voor kerst het midden gedeelte van dit drieluik wel af hebben. Ik ga ook aan een mysterie stuk beginnen, wat ik pas gekocht heb. Dat is in het begin ook veel dezelfde kleur. En in december maak ik een kerstsok. druk, druk, druk. Zo komen we de winter wel door.
Falco is al aardig aan zijn oude dag begonnen. Hij heeft veel last van zijn arttrose in zijn stuit. ik vind het wel heel erg zielig. Hij is echter nog niet zo ver dat zijn leed erger is dan het leven zelf dus we kabbelen nog maar even verder met hem door. Al zal de winter hem geen goed doen als het erg koud word.


From 8 to August 30 is really a long time ago. phew ...... But, warm weather, and my mil was in hospital quite suddenly makes updates slower than planned. I have finished the Firefly. That was because in the end there was much the same color. Not very interesting, but alas, he was already almost finished. I continue with the Madonna of Christensen. I wanted to go further with her. I must at least finish before Christmas the middle part of this trheesome. I also start a mystery piece, I just bought. That is a lot the same color in the begining. And in December to create a Santa Boot. busy, busy, busy. My winter is going fast.
Falco has been started at his old days. He has many problems with his arttrose in his lower back. I find it very sad. He is not so far that his suffering is worse than life itself so we have only just trickling on to him. All the winter will do him no good when its very cold.

5 opmerkingen:

Amarins zei

Wat is deze mooi geworden zeg, een heel werk maar het resultaat mag er zijn.
Groetjes,
Amarins

dianemi zei

Oh my goodness Astrid... you finished it so quickly! Absolutely stunning and congratulations on your beautiful finish.

Marie zei

Hello Astrid !

First of all, Congratulations, your Firefly is WON-DER-FUL !!! She is so beautiful, and your work looks neat, perfect... it's a real success !

You have some exciting projects ! And it's a pleasure to read your enthusiasm ! I'm still so curious about your secret project...!!! Meaby could you give us a clue like the artist of the artwork ?...ah..secret, secret.....!!

I will send you thoughts full of hope for your MIL, so that she feels better very soon.

I'm wondering if your father has already begun the new chart from Josephine Wall !

Thank you for making me dream with your beautiful stitch works !!!

Carolyn NC zei

Such a beautiful finish!

maegwin4 zei

Great Finish she is beautiful!