zaterdag 18 juli 2009

MC Escher. Still life

Vanmorgen even bij mijn vader langs geweest. Hij was net aan de volgende rij begonnen. Nog 1 rij met een klein strookje en dan is deze ook af. Daarna gaat hij aan Crystal of Enchantment beginnen van J. Wall. Als de Escher af is dan ga ik ze alle drie in laten lijsten. Mooi zwart glanzende lijst heb ik in gedachten.

This morning I went to see my father. He was just began on the next row . One more row with a small slip and it is also done. Then he start Crystal of Enchantment from J. Wall. If Escher is done I will have all three framed. Beautiful shiny black frame I have in mind.

5 opmerkingen:

Carolyn NC zei

Gorgeous!

Wendy zei

mooi hoor !
ik denk niet dat het iets voor mij is, al dat zwart en grijs, ik denk dat ik zou gaan gillen.
maar petje af voor je vader hoor !

Yvonne zei

OMG!! This is so lovely! I would love to borrow your father to help me to do some stitching :0) Please let him know that I love his stitching.

Yvonne

Marie zei

Hello Astrid !
I always love to have some news about your father's work !
His work looks neat and just perfect ! The three pieces from Escher will be very impressive together...
Your father is without any doubt a man of talent !!!

I have looked Crystal of enchantment on HAED website... excellent choice !!! This design is wonderful, with bright colors, and I can not wait to see his work...!!!

Have a nice week-end !!

Mimosa zei

Astrid, I always love to see your father's wrok, this Escher is also great!!
Wow! He is going to stitch Crystal of Enchantment! I'm looking forward seeing his new JW!