vrijdag 3 juli 2009

Firefly

Zo alweer een week voorbij. Wat gaat dat snel. Maar er is weer een pagina af. Nu weet ik het zeker. Ik krijg haar gezicht te zien in de volgende pagina. Ik ga vanavond beginnen. En ik hoop volgende week al een tipje van de sluier op te kunnen lichten. Ben ik gisteren bij mijn vader vergeet ik mijn fototoestel. Lekker handig. Hij had al veel gedaan aan de nieuwe Escher.

So another week has past by. What is that fast. But there is another page done. Now I know for sure. I get to see her face in the next page. I start this evening. And I hope next week, I can show some of her face. Yesterday I was with my father, I forget my camera. Handy. He had already done much to the new Escher.

2 opmerkingen:

Sam zei

Beautiful stitching Astrid - I love all the detail in this one and can't wait to see her face!

Wendy zei

Ik vind hem zo prachtig aan het worden hé. Het is een plezier om je vorderingen ervan te zien. ben al benieuwd naar de rest.