donderdag 30 juli 2009

Firefly and some other stuff

De week gaat snel voorbij. Intussen al weer wat avonden geborduurd. Ik ben aan de laatste onderste rij begonnen. Het gaat redelijk snel. het zijn veel steken van dezelfde kleur. Ik weet het, niet zo moeilijk. Ik heb er mijn zinnen opgezet om het in augustus af te hebben. Ik denk wel dat het gaat lukken.


The week goes fast. Already somewhat stitched in the evenings. I am started on the last bottom row. It is reasonably fast. There are many stitches of the same color. I know, not so difficult. I have put my senses to finish it in August. I believe that it is possible.

Zondag waren we bij onze zoon en schoondochter, Ivan en Sanne op visite. Zijn koikarpers doen het goed in de vijver. Zoals altijd staat Falco overal met zijn dikke neus bovenop. Sanne en ik waren wat plantjes in de grond aan het zetten en Falco moest toch echt wel kijken wat we aan het doen waren. Veronderstel dat je het kan eten .......


Sunday we were at the house of our son and DIL, Ivan and Sanne. His koicarp do well in the pond. Falco is always with his thick nose on top of things. Sanne and I had some plants in the ground, and Falco had to see really what we were doing. Suppose that you can eat it.......

2 opmerkingen:

Carolyn NC zei

Stitching looks great - not much more - you can do it by August! Nice pics.

Lauralness zei

You can do it!