vrijdag 8 mei 2009

Firefly

Eigenlijk moet ik van mezelf aan een ander project verder gaan. Maar dit is wel een leuke om mee verder te gaan. Toen ik pas bij HEAD was deed ik gewoon 1 werkstuk afmaken en dan aan een ander beginnen. Maar een rotatie van meerdere werkstukken is ook leuk en erg afwisselend. Maar soms lukt het niet en dan wil ik het resultaat van 1 graag zien. Zo ook deze. De Firefly van Brigit Ashwood is leuk om aan te werken en wat zal ik mezelf dan dwarszitten om aan een andere verder te gaan.


In fact I must go further to an another project. But this is much fun to go along. When I was just at HEAD I did finish ordinary 1 piece of work and then to another one to start. But a rotation of more pieces is also nice and very alternating. But sometimes I do not succeed to do so and then I want the result of 1 piece of work. This one is such a piece. The Firefly van Brigit Ashwood is nice to work at. Till I got the fibres to rotate back this is the one.

2 opmerkingen:

dianemi zei

Astrid, your stitching is so beautiful. Love watching your progress (keep those pics coming)! :)

Wendy zei

Die is gewoon prachtig!
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik was begonnen met een rotatie en heb het vlug opgegeven. Ik vind het zo een plezier om aan mijn HAED te werken dat ik eigenlijk alleen maar aan dit bezig ben.