woensdag 11 maart 2009

Zodiac

Wel, ik heb een pagina af. Het was weer een geworstel om er doorheen te komen. Wat een steken van 1 kleur zeg. Om gek van te worden. Maar ik heb een makkelijke pagina in het vooruitzicht. Een pagina van de Firefly. Dat is voor de helft zwart en blauw. Even relaxen.

Well I have stitched one page of the Zodiac. It was a hard time to finish. Much, much stitches of one color. Compleet madness. But I have an easy page in advance... the Firefly is much black and bleu. Relaxing

2 opmerkingen:

Wendy zei

Het ziet er echt al prachtig uit hoor en die confetti steken kunnen soms echt vervelend zijn. Ik ben nog altijd bezig aan mijn eerste blad en ik moet nogal veel met zwart borduren.

INGRID zei

wauw dit wordt vast PRACHTIG ,heel mooi van kleur ook !!!Ik ben pas begonnen en ben met zwart aan de slag zal blij zijn als er iets te zien is !