woensdag 7 januari 2009

Gatekeeper

Eindelijk ben ik van al dat roze af...... Maar hij is wel mooi geworden. Het was even drie dagen stevig door borduren maar hij moest af voor het weekend. Ik ga heerlijk aan wat nieuws beginnen en aan de Zodic verder. Die is ook heel mooi. Dar ga ik eerst mee verder want ik moet toch wachten op de spullen van de nieuwe.

Finaly a am ready with all that Pink.... It turned out beautiful. It was 3 days of hard stitching I had to finish it before friday. I am starting a new one, but before I do a make 1 page of the Zodiac. I must wait for the new fabric.

3 opmerkingen:

Miriam zei

WOW, wat is ze mooi geworden zeg. Kan me wel voorstellen dat je even niet met roze borduren wilt!

Groetjes,
Miriam

Liesbeth zei

wauw wat mooi is ie geworden?
en welk schitterend HEAD patroon wordt het volgende project?

Astrid zei

Dag dames leuk dat jullie reageren. Liesbeth ik ben met de Zodiac van Marchetie nog bezig, maar ik heb net stof besteld om de Firefly van Brigid Ashwood te gaan maken. Deze is van HEAD. Echt eens wat anders.