donderdag 28 februari 2008

Gatekeeper

Ik ben natuurlijk weer aan een nieuw project begonnen. Ik vond het al sterk van mijzelf dat ik dat al niet gedaan had. De Gatekeeper van Sheila Wolk brandde in de kast. De stof en de dmc had ik vorig jaar al in huis. Nu ga ik de Tower at Stony Wood en de Gatekeeper wekelijks afwisselen.
We zijn ook druk bezig met onze oudste zoon, Ivan, te verhuizen. Ze gaan op 20 minuten afstand van ons wonen. Tenminste als de files het toelaten. De hele familie helpt mee. Vaders, moeders en opa om te schilderen. Want dat is zijn beroep geweest. Hij vind het niet erg om voor zijn kleinzoon de verfkwast ter hand te nemen. Volgende week gaan alle meubels over en dan heeft hij echt het huis verlaten. Maar ik denk dat hij regelmatig langskomt.
Zijn broer ziet het al helemaal zitten om de met regelmaat terugkerende pokeravondjes bij zijn broer te gaan houden. Er ligt al een luchtbed klaar, waar hij op kan overnachten.


I have started a new project of course. I found it already strong of myself, that I didn’t already done that. The Gatekeeper of Sheila Wolk burned in the cupboard. The fabric and the dmc I had already in store. Now I do the Tower at Stony Wood and the Gatekeeper every other week.
We are also busy to move our oldest son Ivan. They will live at 20 minutes drive distance of our house. At least, as the traffic-jams allow it. The complete family helps with redecorating. Fathers, mothers and granddad to paint the house inside. Because it was his profession, it is a lot easier for him to do. Next week all pieces of furniture are moving to his house, and then he have really left the house. But I think that he comes by regularly.
His brother is in the mood to keep the returning poker nights at his brothers house. There lies already an air bed, where he can spend the night on. 2000 stitches of the Gatekeeper already done.. I started at 24 february.

Geen opmerkingen: