zaterdag 8 december 2007

borduren / stitch

Gisteren en vandaag heb ik 1200 steken gedaan aan de Tower. Dan kan ik weer aan de Madonna verder want die wil ik met de kerst afhebben en aangezien het nog maar 17 dagen is moet ik me nog haasten.
Dus ik weet niet of ik het haal, in ieder geval moet het wel dit jaar nog af.
Al weer alle kerstkaarten geschreven, die moeten volgende week ook de deur uit.

En Jippie, morgenochtend Ger weer van het vliegveld halen…. Het was wel lang hoor 8 dagen. Falco begint er net aan te wennen dat hij het alleen met mij moet doen.
Trouwens van de week lag er nog een meter sneeuw daar en ik hoop dat ze genoeg sneeuwschuivers op het vliegveld hebben. Dan kan hij ook de lucht in.

Yesterday and today I have done 1200 stitches to the Tower. Then it is possible to go further with the Madonna, because I want it done by Christmas and since it is still 17 days I must hurry myself. Therefore I don’t know or I make it, in any case this year.
All the Christmas carts are written, which I do next week on the post. And Jippie, tomorrow morning Ger fly’s in at the airport. It was long, 8 days. Falco started to get used to be with me only. As a matter of fact, last week there still was a meter snow over there, and I hope that they have enough snow shovels on the field. Then it is possible he is on time also.

Geen opmerkingen: