woensdag 21 november 2007

Tower, Sheila Wolk....

Ik heb de 500 kruisjes van de Tower die ik tegelijk met Denise maak af. Ik wacht op een foto van haar. Zodat we kunnen vergelijken. Ze vertelde in de mail dat ze bijna klaar was. Ik post de mijne vast dan kan ze kijken wat het geworden is. Al weer een paar dagen met de Madonna bezig. Dat schiet ook lekker op. Ik wilde eigenlijke nog een nieuwe op zetten. De Gatekeeper van Sheila Wolk. Deze is zo romantisch. Echt iets voor boven het bed…..Ik denk dat ik dat maar ga doen ook. Ik heb toch geen haast met de Tower. Denise en ik zijn met deze op de lange termijn bezig en Isabella als ik daar even aan doorwerk is ze ook af. De Madonna, daar doe ik voor de kerst alleen de rechter engel van maken en volgend jaar november weer starten met Madonna zelf. (het middenplaatje).
Ger kwam net thuis en had een mededeling. Hij moet hoogstwaarschijnlijk voor zijn werk de eerste week van december naar Amerika….. Eigenlijk zou ik dolgraag mee gaan…. Maar ja we hebben nu eenmaal een hond………. Newark, gaat hij heen. Echt leuk voor hem. Hij gaat een cursus doen. Toffe baas. !!!!

I have the 500 stitches of the Tower finished, which I make at the same time with Denise. I wait for a photograph of her. So that we can compare. She told me in the mail that she was almost ready. I post mine already then she can look what it becomes. I am already a couple days busy with the Madonna. That hurries up nice. I want actually start with a new one. The Gatekeeper of Sheila Wolk. It is so romantic. Really something to hang above the bed ..... I think that I start with it. I have no haste with the Tower. Denise and I are with this one on a long period busy, and Isabella, if I continue working on here is fast finished. The Madonna, I make for Christmas only the right angel, and next year November start with Madonna itself. (the middle).
Ger came home this evening and had an announcement. He must, for his job, the first week of December to America ..... In fact, I would go along with him…. But….. we have a dog, so I stay home.... He is going to Newark. Really nice for him. He will do a course. Cool boss. !!!!


Geen opmerkingen: