woensdag 7 november 2007

Tower at Stony Wood

Zoals belooft gisteren, een plaatje van the Tower. Maar dat valt niet mee. Blijkt dus dat het een boek is geschreven door Patricia A. McKillip. Een fantasieroman schrijfster. Maar het is en mooi ontwerp van een prinses die in de toren haar prins in de weerspiegeling van de vijver ziet. En zolas je ziet is ze aan het borduren. Het schijnt een heel langdradig en saai verhaal te zijn. Ik ga maar eens kijken of het in het Nederlands is uitgegeven dan kan ik me er in de zomervakantie in verdiepen. Ik heb nu het plaatje geleend hij de HAED site, waar ik het patroon heb gekocht. Denise heeft al stof gekocht voor de Tower, en denk dat ze het volgende weekend klaar is om te beginnen. We gaan 500 kruisjes per week doen, dan kan ik in ieder geval ook nog aan de anderen blijven werken. Ik heb nog nooit een project met iemand anders gedaan. Het is wel een stok achter de deur om het niet te laten versloffen.Gerda van de site Elmosi, bij mijn favorieten, heeft ook een gedeelte van haar site in het Engels. Ze was er achter gekomen dat er toch veel Engelstaligen haar site bezoeken.Ik bedenk net dat we vanavond wel niet mogen vergeten om bij de dokter de griepprik te halen. Op een onmogelijk tijd tussen 18.00 uur en 19.30 uur. Vol in etenstijd en dan moeten haasten. Nou ja, heeft Falco weer eens een ander wandelingetje.

As promised yesterday, a picture of the Tower. Finding a picture was not easy. It appears to be a book, written by Patricia A. McKillip. Fantasy novel writer. But it is a beautiful design of a princess in a tower, with the reflection of her prins in the pond. And she is stitching. It seems to be a complete long-winded and insipid tale. I will look if it is translated in Dutch, then I can read it during the summer holiday.I have found the picture at the HAED site, where I have bought the pattern. Denise had already bought the fabric for the Tower, and I think that she could start next weekend. We will do 500 stitches per week, then I have some time left to work on the others as well. I have never done a project with someone else. It is, however, the best way to continue the project.Gerda of the site Elmosi, one of my favourites, has also a part of her site in English. She had seen that there where many not Europeans visitors on her site.I just remembered that we must not forget tonight to go to the doctor, obtain the anti influenza injection. It is on a impossible time between 18.00 and 19.30. Full in dinner time and then we must hurry. And yes, Falco will have another walk.

Geen opmerkingen: