maandag 12 november 2007

Madonna

Zondag was het een beste dag om aan tafel te zitten. Ik heb mijn Blog overgezet naar blogspot.com. Daar kan je meer in aanpassen en leuke dingen doen dan bij de andere. Dus daar zat veel werk in. Ook geholpen door Ger want van HTML heb ik nog niet zoveel verstand. Dat komt vanzelf. Tussen door aan de Madonna gewerkt. En het leuke is dat de vleugels van de engel nu tevoorschijn komen. Ik hoop dat ik vanavond weer aan kan werken.

Sunday was a day to sit at the table. I have transferred my Blog to blogspot.com. There you can adapt more, and ad pictures more easily. It was much work. Ger helped, because of the HTML I don’t know very much yet. That comes automatically. In between I’ve stitched at the Madonna. And the nice thing is that the wings of the angel come in the picture. I hope that I can stitch tonight.

Geen opmerkingen: