zondag 4 november 2007

Madonna

Ik ben vandaag gestart met Madonna van J.C.Christensen. Ik heb nog maar een klein stukje gedaan. Het is op 18 ct Aida met naaldjes 28. Die heb ik nu gelukkig weer op voorraad omdat ik er in Utrecht, op de Kreadoe beurs een zakje van 25 stuks te pakken kon krijgen. De donkere dagen voor Kerst zijn voor mijn gevoel al begonnen dus dat ga ik met borduren dat ook maar doen. Het onderste stuk is wel heel donker maar over een paar dagen dan kan ik al met een lichtere kleur beginnen.
Isabella ligt gewoon nog op de borduurstandaard ,en daar doe ik tussendoor uiteraard ook nog wat aan.
In Utrecht kon ik ook nog aan een nieuw frame komen om een ander werk op te spannen. Maar dan moet Isabella of de Madonna wel af zijn. Ik kan bijna al niet aan twee werken tegelijk bezig zijn laat staan aan drie.

I have started today with Madonna of J.C.Christensen. I have done still a small bit. It is on 18 ct AIDA with needles 28. I have those now fortunately on stock, because I could buy in Utrecht , on the hobby exhibition, a small pocket of 25 needles. The dark days for Christmas for my feeling are there, so I have already started with stitching a related peace. At first the colours are very dark but in a few days I get to the lighter treats
Isabella lie simply still on the stitch standard, I will do in between of course some work.
In Utrecht I could buy another frame. But then Isabella or the Madonna must be finished. I cannot work on three projects at the same time.

Geen opmerkingen: