donderdag 8 november 2007

kersthuisje/Christmashouse

Toen Twee weken geleden het blad CrossStitcher uit Engeland binnenkwam stond er een heel leuk kersthuisje in. Je borduurt alle delen van het huisje. Maak van karton het binnenwerk. En dan in elkaar zetten. Dan heb je een klein huisje voor in de kerstboom of ergens op te zetten. Verder dan dit gaat mijn fröbelwerk niet. Ik word helemaal kriegel van dat kleine werk. Geef mij maar een groot project dat vind ik veel leuker. Mijn moeder borduurt de kaarten wel die ik haar geef.

Two weeks ago, the magazine CrossStitcher came in from the UK. There was a example of a small Christmas house inside. You embroider all parts of the house. Make of paperboard the inside. And put it together. Then you have small house you can hang in the Christmas tree or put somewhere on. Such tiny piece, it is not ment for me to do . I become entirely nervous of the small work. Give me a large project, that is much more fun to do. My mother will embroider the cards which I gave her.

1 opmerking:

Mad Dixie zei

Hi Astrid, I love these little houses I nearly bought the Cross Stitcher magazine for this design but I didn't know when I would get time to stitch it, you look like you are making good progress