dinsdag 6 november 2007

Kennis/friend

Wel, wat ik erg leuk vind toen ik een bericht achterliet op het forum, dat Denise reageerde. Ze had voor mij het patroon waar ik interesse in heb en ik hoef er niets voor te geven. Ze was blij dat ze iets aan iemand kon geven omdat ze zelf ook al eens iets had gehad. Het kwam er dus van dat ik gisteravond heel de avond met haar heb gemaild. Denise uit Louisville Kentucky USA. Erg leuk. Zo ver weg en toch dichtbij. We gaan samen over een maand aan The Tower of Stoney Wood beginnen. Daar zal ik morgen een foto van plaatsen. Vandaag ben ik aan de Madonna bezig. Tenminste dat probeer ik tussen alles door. Eerst moest er vandaag nog van alles gedaan worden. Vrijdag gaan we naar een feest van Ger zijn werk. In Alcazar, zal een spetterend feest gegeven worden. We mogen niets weten dus dat wordt een verrassing. Falco ligt alles vanaf de bank maar eens te observeren. Die vind alles best als ik maar in de buurt ben. Zo meteen zal hij wel overeind komen omdat het bijna brokken tijd is. Straks komt de invasie aan kinderen weer binnen om te eten en te sporten dus ik ga aan de slag.
Well, it was nice, when I left a message behind on the forum that Denise reacted. She had for me the pattern where I have interest in. She was glad that she could give something to someone. The response was so nice that we mailed the whole evening to eight other. Denise from Louisville Kentucky . Very nice. So far away and nevertheless so near. We begin together in a month time at The Tower of Stony Wood. I will place tomorrow a photograph of it. Today I am busy with the Madonna. At least, I tries in between of everything else. Firstly, I had to do a lot this day. Friday we go to a party of Ger his job. In Alcazar, will be a splattering party given. We know nothing, it will be a big surprise for everyone. Falco observes everything from the cough. He find everything just good as if I am in his site. Without delay he will come, it is almost his dinnertime. Soon the children invade for diner , and go to sport (swimming) therefore I get to work.

Geen opmerkingen: