maandag 26 november 2007

Isabella, Gatekeeper

Zondagmiddag, na de 500 kruisjes van de Tower maar weer eens even wat gedaan aan Isabella. Ze krijgt nu een beetje vorm. Ik ben aangekomen bij haar pofmouw. Haar jurk was zo ontzettend saai werk. Maar nu komen de kleurtjes er in, en het mooiste straks haar gezicht.
Ik heb de DMC besteld voor de Gatekeeper van Sheila wolk. Daar heb ik zin in. Al die mooie kleurtjes. De stof had ik nog over van een andere lap dus ik kan gelijk aan de slag als het binnen is.
Ger heeft net zijn vlucht bevestigd. Hij gaat zondag al naar Newark en komt dan 8 december pas terug. Dat is wel een lange week hoor.

Sunday afternoon, after the 500 stitches of the Tower, done some work to Isabella. She gets a little bit form. I have arrived at her upper sleeve. Her dress was boring work. But now the colours come in, and the most beautiful soon, her face. I ordered the DMC for the Gatekeeper of Sheila Wolk, I am in the mood for starting her. All those beautiful soft colours. The fabric I had still of another rag, so I can begin when the DMC is in.
Ger’s flight have been confirmed. He goes Sunday to Newark and returns then 8 December. That is a long week.

Isabella of J.C.Christensen

Geen opmerkingen: