woensdag 14 november 2007

Denise

Denise vertelde me dat ze met de Tower eerst gelijk met me wil komen, om dan op gelijk aantal van start te gaan. Ik had in Juni enkele steken gedaan om te kijken hoe het ging worden. Na telling bleken dit er al 750 te zijn. Ze gaat dit eerst bijwerken zodat we dan gelijk zijn. En ze had uitgerekend dat we er 6 jaar over zouden doen. Nu is dat wel erg lang dus we kunnen gaandeweg wel kijken of het haalbaar is om wat meer steken per week te doen. We zijn van plan om ieder zondag een update hier te maken met foto’s van ons allebei. Lijkt me een leuk plan. En op het HAED forum openen we dan een SAL. (Stitch a long) Waar anderen dan ook aan mee kunnen doen.

Denise told me that she wants to get even with me, with the Tower. And then start on the same level . I had done some stitches in June, to look how it becomes. After counting there were already 750 stitches. She will firstly stitch 750, so that we are on the same level. And she had calculated that we would be 6 years on the way. Now is that quite long. We can look if we could, gradually do more stitches a week. We intend to do every Sunday a update here, with pictures of what we have done. It seems a nice plan. And on the HAED BB we open a SAL. (Stitch a long) where others can come along to participate.

Dit is wat ik gisteren avond nog gedaan heb aan de Madonna.

This is what I have done yesterday at the Madonna.

Geen opmerkingen: