zaterdag 24 november 2007

Denise

Dan is het zover. Denise heeft haar deel van de Tower gedaan en ik mijn deel. Ik zat ondertussen tv te kijken en ben bang dat ik iets over de 500 steken heen ben geschoten. Maar dat zal Denise niet erg vinden hoop ik. Dan gaat het ongemerkt snel en heb je er geen erg in. Dit weekend aan de volgende 500 beginnen en dan ga ik Isabella maar weer eens uit de kast halen. Ze heeft nu al vier weken niet op tafel gelegen. Een schande.

It is up to the point, that Denise did her part of the Tower and I did my part. I was in the meantime watching TV and I am frightened that I did some more than the 500 stitches. But I hope Denise don’t mind it. Then it goes unknown rapidly and before you know you done a lot. This weekend start to the following 500, and then I will take Isabella out again from the cupboard. She has not lain now already four weeks on table. A shame.

Bovenste foto is van Denise, upper pic is from Denise.....

Geen opmerkingen: